Banner Emag

marți, 19 aprilie 2011

TVOnline - Televiziunea in calculatorul tau!

Locuind in afara tarii si pierzandu-mi timpul cateodata privind si stirile din Romania, obisnuiam sa urmaresc canalele TV romanesti pe diverse site-uri. Apoi mi-a venit ideea sa fac un program similar, care insa te scuteste de navigat, si pe care il ofer astfel, tuturor. Nu necesita instalare, dezarhivati si rulati programul. Link-ul pentru download il gasesti mai jos.


Pentru functionarea acestei aplicatii trebuie sa aveti instalat Windows Media Player 10 si Sopcast
Aici este link-ul aplicatiei (nu necesita instalare): TVOnline 2.02



6 comentarii:

  1. Dupa ce deschic aplicatia TVOnline si dau click pe unul dintre posturile de televiziune, primesc urmatorul mesaj:

    Imposibil de afisat unul sau mai multe controale ActiveX deoarece:
    1) Setarile curente de securitate interzic executarea controalelor ActiveX in aceasta pagina sau
    2) Ati blocat producatorul unuia dintre controale.

    Ca urmare este posibil ca aceasta pagina sa nu se afiseze corect.

    Daca cineva cunoaste vreo solutie va rog sa ma ajutati.

    Multe multumiri

    iancujianu67@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNA,merge super programul. am insa o intrebare vreau sa vad programe straine ex :RAI 1,RAI2,...etc/daca intru pe net imi spune ca se vede doar pe teritoriul respectivei tari.este vreun program ceva sa vad posturi straine din romania? multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. In prezent lucrez la o noua varianta TVOnline, unde voi avea toata gama de canale TV disponibile online. Evident ca necesita multa munca (vorbim despre sute de canale...), insa sper ca va merita efortul. Am sa te anunt imediat ce finalizez noua versiune a aplicatiei (in cel mult o luna)

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua, ce se mai aude cu noul program?abia il astept.bafta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere