Banner Emag

sâmbătă, 16 aprilie 2011

TVOnline - Televiziunea in calculatorul tau!

Locuind in afara tarii si pierzandu-mi timpul cateodata privind si stirile din Romania, foloseam alta aplicatie, singura dealtfel gratis care iti permite sa vezi toate canalele romanesti. Insa interfata nu mi-a placut, programul era prea mare consumator de resurse si plin de notificari inutile. Ma rog, nu voi da nici un nume, insa cert este ca m-am hotarat sa fac un program cat mai simplu cu putinta, ceea ce am si reusit in cateva ore, pe care il si ofer astfel, tuturor. Nu necesita instalare, dezarhivati si rulati programul. Pentru eliberarea corecta de memorie va recomand iesirea din aplicatie cu butonul "Iesire", si nu in modul clasic (X-ul ferestrei). Link-ul pentru download il gasesti mai jos.
Pentru functionarea acestei aplicatii trebuie sa aveti instalat Windows Media Player 10 si Sopcast
Iata si link-ul programului: TVOnline v2.02

3 comentarii:

  1. scuze pt comentariu anteror nu mergea pt ca nu avea am sopcast esti tare tipule
    merçi

    RăspundețiȘtergere
  2. nu a fost nici un comentariu anterior :) Probabil ai avut doar intentia. Cu placere!

    RăspundețiȘtergere